Zmluvy




Detail zmluvy
Číslo zmluvy 25-042022
Názov Rámcová dohoda
Predmet priebežné dodávanie kancelárskych a školských potrieb, tonerov a servis výpočtovej techniky
Typ zmluvy Hlavná zmluva
Dátum zverejnenia 12-04-2022
Mena
Dátum uzavretia 08-04-2022
Zmluvu uzavrel (meno, priezvisko, funkcia) Mgr. Branislav Maďar, zástupca starostu obce
Viaže sa k objednávkam čislo MA20240010, MA20240008, MA20240007, MA20240006, MA20230034, MA20230033, MA20230025, MA20230011, MA20230010, MA20230007, MA20230003, MA20220033, MA20220031, SL20220028, MA20220029, MA20220028, MA20220023, MA20220021, MA20220011, MA20220010
Viaže sa k faktúram čislo 2024092-240248, 2024076-240243, 2024065-240231, 2024064-240241, 2023527-230954, 2023424-230803, 2023245-230528, 2023212-230526, 2023086-230268, 2023083-230222, 2022546-220914, 2022545-220912, 2022542-220958, 2022524-220911, 2022500-220883, 2022367-220697, 2022229-220466
Zmluvná strana Odberateľ : Obec Sirník, IČO: 00331902, Adresa: Hlavná 152/21, Mesto: Sirník, PSČ: 076 03
Dodávateľ : SECOMP s. r. o. Trebišov, IČO: 31697879, Adresa: Kollárova 5, Mesto: Trebišov, PSČ: 075 01
Prílohy Secomp RD na priebežne dodávaný tovar - bez VO.pdf



Generované portálom Uradne.sk